منو
سبد خرید شما

مقالات آموزشی RSS Feed

keshavarz ۲۸ مارس 0 16825
 یکی از داروهای درمان ناباروری "FSH" یا هورمون محرک فولیکول است که با نام فولیتروپین آلفا و یوروفولیتروپین نیز شناخته میشود. این دارو در دوره های درمان ناباروری با IVF کاربرد دارد. FSH karma FSH fos..
keshavarz ۲۳ ژانویهٔ 52 122998
دینوژست (Dienogest) که با نام تجاری ویزان (Visanne) و وروژست (Verogest) در داروخانه های ایران فروخته می شود، یک داروی پروژسترونی است که در قرص های ضد بارداری و در درمان اندومتریوز استفاده می شود. دینو..
۲۸ دسامبر 8 25677
آی یو دی میرنا IUD MIRENAآیودی میرنا IUD MIRENA  تاثیر گذاری و ضریب اطمینان آن نسبت به سایر روش ها در حدود 99.3% است. برخلاف سایر کنترل کنندگان هورمونی ، آی یو دی میرنا تخمک گذاری را به طور کامل خنث..
keshavarz ۲۵ دسامبر 0 16054
امروزه ناباروری یکی از نگرانی های زوجینی است که تصمیم به بچه دار شدن می گیرند. درمان ناباروری زنان و درمان ناباروری مردان پروسه ای حساس است که نیاز به تشخیص به موقع و تخصص کافی دارد. ناباروری علت های ..
keshavarz ۰۲ نوامبر 26 71690
درباره هلث اید HealthAid  HealthAid® یک نام تجاری برتر انگلستانی در بازار مکمل است و دارای مجموعه ای جامع از بیش از 560 محصول مرتبط با سلامتی است، که  بیش از 38 سال از تاسیس آن می گذرد و محصولات آن ..
keshavarz ۱۸ اکتبر 0 36107
اکثر افرادی که دچار آکنه هستند حداقل یکبار اسم قرص راکوتان ( Roaccutane ) را به عنوان داروی ضد جوش و آکنه شنیده اند و به دنبال دانستن فواید راکوتان و عوارض راکوتان هستند. در ادامه موارد مصرف راکوتان ر..
۱۶ اوت 11 41099
پاپیلوگارد چیست؟پاپیلوگارد Papilloguard یک واکسن نوترکیب حاوی ذرات شبه ویروسی است که به منظور پیشگیری از سرطان های ناشی از ابتلا به گونه های 16 و 18 ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کاربرد دارد. خرید وا..
۱۷ نوامبر 0 16469
خواندن اعداد در پالس اکسیمتر و معانی آنها پالس اکسیمتر معمولاً یک آزمایش نسبتاً دقیق است که با اندازه گیری میزان اشباع اکسیژن خون شریانی، شما را برای حفظ  سلامتی بدن راهنمایی می کند. مخصوصا با توج..
نمايش 1 تا 8 از 8 (1 صفحه)

محصول مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . لطفا ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات